Η νέα διώρυγα του Σουέζ προσθέτει ένα νέο κομάτι 35 χιλιομέτρων (22 μίλια) δεύτερη λωρίδα ναυτιλίας στο υφιστάμενο 164 χιλιομέτρων (102 μίλια) κανάλι, επιτρέποντας διαχωρισμένο πέρασμα των πλοίων σε αντίθετες κατευθύνσεις. Περιλαμβάνει, επίσης, την εμβάθυνση και την επέκταση ενός τμήματος 37 χιλιομέτρων (23 μίλια) από το υπάρχον κανάλι.
Η διευρυμένη ικανότητα επιτρέπει στα πλοία να πλέουν και προς τις δύο κατευθύνσεις ταυτόχρονα στο μεγαλύτερο μέρος του μήκους της διώρυγας.
Προηγουμένως, ένα μεγάλο μέρος της διώρυγας ήταν μόνο σε μία λωρίδα ναυτιλίας ευρεία, με περιορισμένη ευρύτερες λεκάνες για τη διέλευση.
Αυτό αναμένεται να μειώσει το χρόνο αναμονής από 11 ώρες έως 3 ώρες για τα περισσότερα πλοία, και να αυξηθεί η ικανότητα της διώρυγας του Σουέζ 49-97 πλοία την ημέρα.
M.Gordova
Η διευρυμένη ικανότητα επιτρέπει στα πλοία να πλέουν και προς τις δύο κατευθύνσεις ταυτόχρονα στο μεγαλύτερο μέρος του μήκους της διώρυγας.
Προηγουμένως, ένα μεγάλο μέρος της διώρυγας ήταν μόνο σε μία λωρίδα ναυτιλίας ευρεία, με περιορισμένη ευρύτερες λεκάνες για τη διέλευση.
Αυτό αναμένεται να μειώσει το χρόνο αναμονής από 11 ώρες έως 3 ώρες για τα περισσότερα πλοία, και να αυξηθεί η ικανότητα της διώρυγας του Σουέζ 49-97 πλοία την ημέρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου