Ολο το παρασκήνιο για τον εντοπισμό του δεύτερου τόνου ηρωίνης. Η
διακίνηση, η αποθήκευση σε αποθήκες πουλερικών και η μεταφορά. Το
καρτέλ, το «βαθύ λαρύγγι» και το παρελθόν.
Ποντισμένες με... βάρη μέσα στους 18 τόνους λαθραίου πετρελαίου, που μετέφερε το «NOOR ONE», ήταν οι αεροστεγείς συσκευασίες των 2 τόνων ηρωίνης. Το πλοίο φαίνεται να είχε αγοραστεί πριν από 1,5 χρόνο, χωρίς να έχει κάνει άλλη μεταφορά, με τους αξιωματικούς του Λιμενικού Σώματος, να εκτιμούν ότι η αγορά του είχε γίνει μόνο για τη
μεταφορά του μεγάλου φορτίου ηρωίνης.
Αρμόδια στελέχη του Λιμενικού και της αμερικανικής δίωξης ναρκωτικών DEA, εξετάζουν το ενδεχόμενο ο 40χρονος εφοπλιστής να έχει «συνεργασίες» με έναν επιχειρηματία στο κοντινό περιβάλλον της 53χρονης εκπροσώπου της πλοιοκτήτριας εταιρείας αλλά και με ένα ακόμη πρόσωπο που στα τέλη του 2013 είχε καταγγείλει την απόπειρα δολοφονίας του στον Αλιμο, χωρίς ωστόσο -προς παρόν τουλάχιστον- να υπάρχει στοιχείο που να τους συνδέει.
«Το θέμα της ενδεχόμενης εμπλοκής και άλλων προσώπων στη μεταφορά της ηρωίνης, θα ξεκαθαρίσει σε 2-3 μέρες», αναφέρουν χαρακτηριστικά στελέχη των διωκτικών αρχών που ενεπλάκησαν στην υπόθεση. Η 53χρονη φαίνεται να υποστηρίζει πως δεν γνωρίζει απολύτως τίποτα για την υπόθεση αποδίδοντας την ευθύνη για τη μεταφορά της ηρωίνης την ευθύνη στον καπετάνιο του πλοίου.
Τα 2.120 κιλά ηρωίνης, όπως επισημαίνουν αξιωματικοί του Λιμενικού, φαίνεται να ήταν «στοκ» μεγάλου καρτέλ διακίνησης ηρωίνης από το Ιράν στην Ευρώπη, την οποία προμηθεύτηκαν οι Ελληνες και Τούρκοι «αντιπρόσωποι» σε χαμηλή τιμή.
Από εκεί και έπειτα, τα μέλη του κυκλώματος σχεδίαζαν να προωθήσουν τα ναρκωτικά σε ποσότητες των 50-100 κιλών προς χώρες της Κεντρικής και Δυτικής Ευρώπης, σύμφωνα με τις «παραγγελίες» που θα είχαν όλο το 2014.
Οι αξιωματικοί του Λιμενικού Σώματος και του κλιμακίου της αμερικανικής δίωξης ναρκωτικών DEA, πέρα από το γεγονός ότι πρόκειται για τη μεγαλύτερη ποσότητα ηρωίνης που έχει κατασχεθεί στην Ευρώπη, κάνουν λόγο για μεγάλο κύκλωμα που για πολλά χρόνια φαίνεται να τροφοδοτούσε με ηρωίνη αυτές τις «αγορές», με την ίδια μεθοδολογία.
Οι πληροφορίες για τη δράση τους είχαν περιέλθει τον τελευταίο χρόνο στα αυτιά των αρμόδιων Αρχών, που αναζητούσαν τον «αδύναμο κρίκο» και τον κεντρικό πληροφοριοδότη. Οι διωκτικές αρχές διαπίστωσαν τις τμηματικές μεταφορές ποσοτήτων ηρωίνης από 50 έως και 500 κιλά προς Αλβανία, Σκόπια, Βέλγιο, Ολλανδία και Σουηδία, ενώ «έπιασαν» κάποιες από αυτές μεμονωμένα, χωρίς να κινήσουν τις υποψίες των αρχηγών του καρτέλ.
Σε προγενέστερο χρόνο όμως βρέθηκε και προσεγγίστηκε ο άνθρωπος που συγκέντρωνε τα χαρακτηριστικά εκείνου που θα γινόταν το «βαθύ λαρύγγι». Το πρόσωπο αυτό μίλησε με λεπτομέρειες για τη δράση του κυκλώματος, διαπραγματευόμενος για τον εαυτό του το μέγεθος της ποινής του και κυρίως το «σπάσιμο» της ενδεχόμενης ισόβιας κάθειρξης, αν δεν συνεργαζόταν.
Από αυτό έφυγε η πρώτη «φουρνιά» των 1.130 κιλών ηρωίνης, μεταξύ 7 και 11 Ιουνίου, που βρέθηκαν στη βίλα της Φιλοθέης και στην αποθήκη στο Κορωπί. Το δεύτερο μέρος της ίδιας παρτίδας ηρωίνης, εντοπίστηκε από το λιμενικό σε παλιά ορνιθοτροφεία στη θέση Λαμπρικά Κορωπίου, χθες τα ξημερώματα. Πρόκειται για 986 κιλά και 600 γραμμάρια, συσκευασμένα σε 138 πακέτα.
Η έρευνα στο πλοίο, όπως ανέφερε ο καπετάνιος, ξεκίνησε με αφορμή την ποσότητα λαθραίου καυσίμου, που ανερχόταν σε 18 τόνους και για την οποία δεν υπήρχαν παραστατικά. Γι αυτό, πέραν της δικογραφίας για διακίνηση και εμπορία ναρκωτικών ουσιών, έχει σχηματισθεί και ξεχωριστή για λαθρεμπόριο καυσίμων.
Οι συγκεκριμένες μεταφορές της ηρωίνης από το δεξαμενόπλοιο προς τους αποθηκευτικούς χώρους και τη βίλα της Φιλοθέης έγιναν σε τρεις φάσεις. Οι δύο με φορτηγά μέσα σε πέλετ και η τρίτη με άλλα οχήματα.
Σύμφωνα με το λιμενικό, το πλήρωμα αποτελούνταν από 11 Ινδούς οι οποίοι συνελήφθησαν και κρατούνται. Για την ίδια υπόθεση συνελήφθησαν τρία άτομα, οι δύο Ελληνες. Πρόκειται για μια γυναίκα, 53 χρόνων, η οποία φέρεται ως εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας και έναν άνδρα, ο οποίος φέρεται να έχει βοηθήσει στη μεταφορά της ηρωίνης στην έπαυλη της Φιλοθέης.
Ο τρίτος άνδρας είναι από το Ιράν και προσπάθησε να παραλάβει το φορτηγό που είχε κατασχεθεί από πάρκινγκ στο Σχιστό, το οποίο είχε χρησιμοποιήσει για τη μεταφορά της ηρωίνης στα ορνιθοτροφεία του Κορωπίου.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πειραιά από όπου ζήτησαν και έλαβαν προθεσμία για να απολογηθούν.
thetoc.gr
Ποντισμένες με... βάρη μέσα στους 18 τόνους λαθραίου πετρελαίου, που μετέφερε το «NOOR ONE», ήταν οι αεροστεγείς συσκευασίες των 2 τόνων ηρωίνης. Το πλοίο φαίνεται να είχε αγοραστεί πριν από 1,5 χρόνο, χωρίς να έχει κάνει άλλη μεταφορά, με τους αξιωματικούς του Λιμενικού Σώματος, να εκτιμούν ότι η αγορά του είχε γίνει μόνο για τη
μεταφορά του μεγάλου φορτίου ηρωίνης.
Σύμφωνα με τις Αρχές η
53χρονη φερόμενη εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας ήταν
«αχυράνθρωπος» του 40χρονου προφυλακισμένου εφοπλιστή
Η 53χρονη
εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας, που έχει μόνο αυτό το πλοίο,
σύμφωνα με την ίδια πηγή, ήταν «αχυράνθρωπος» του ήδη προφυλακισμένου
40χρονου εφοπλιστή και των πιθανών… συνεργατών του.Αρμόδια στελέχη του Λιμενικού και της αμερικανικής δίωξης ναρκωτικών DEA, εξετάζουν το ενδεχόμενο ο 40χρονος εφοπλιστής να έχει «συνεργασίες» με έναν επιχειρηματία στο κοντινό περιβάλλον της 53χρονης εκπροσώπου της πλοιοκτήτριας εταιρείας αλλά και με ένα ακόμη πρόσωπο που στα τέλη του 2013 είχε καταγγείλει την απόπειρα δολοφονίας του στον Αλιμο, χωρίς ωστόσο -προς παρόν τουλάχιστον- να υπάρχει στοιχείο που να τους συνδέει.
«Το θέμα της ενδεχόμενης εμπλοκής και άλλων προσώπων στη μεταφορά της ηρωίνης, θα ξεκαθαρίσει σε 2-3 μέρες», αναφέρουν χαρακτηριστικά στελέχη των διωκτικών αρχών που ενεπλάκησαν στην υπόθεση. Η 53χρονη φαίνεται να υποστηρίζει πως δεν γνωρίζει απολύτως τίποτα για την υπόθεση αποδίδοντας την ευθύνη για τη μεταφορά της ηρωίνης την ευθύνη στον καπετάνιο του πλοίου.
Τα 2.120 κιλά ηρωίνης, όπως επισημαίνουν αξιωματικοί του Λιμενικού, φαίνεται να ήταν «στοκ» μεγάλου καρτέλ διακίνησης ηρωίνης από το Ιράν στην Ευρώπη, την οποία προμηθεύτηκαν οι Ελληνες και Τούρκοι «αντιπρόσωποι» σε χαμηλή τιμή.
Το καρτέλ ηρωίνης της Ευρώπης
Σκοπός του δικτύου διακίνησης, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές ενημέρωσης, ήταν η μεταφορά της ηρωίνης στην Ελλάδα και η «παραμονή» της σε διάφορες αποθήκες του 40χρονου εφοπλιστή, όπως η πρώτη στην οποία είχε εντοπιστεί η αρχική ποσότητα αλλά και η δεύτερη στα παλιά ορνιθοτροφεία γνωστής εταιρείας στην ίδια περιοχή.Από εκεί και έπειτα, τα μέλη του κυκλώματος σχεδίαζαν να προωθήσουν τα ναρκωτικά σε ποσότητες των 50-100 κιλών προς χώρες της Κεντρικής και Δυτικής Ευρώπης, σύμφωνα με τις «παραγγελίες» που θα είχαν όλο το 2014.
Οι αξιωματικοί του Λιμενικού Σώματος και του κλιμακίου της αμερικανικής δίωξης ναρκωτικών DEA, πέρα από το γεγονός ότι πρόκειται για τη μεγαλύτερη ποσότητα ηρωίνης που έχει κατασχεθεί στην Ευρώπη, κάνουν λόγο για μεγάλο κύκλωμα που για πολλά χρόνια φαίνεται να τροφοδοτούσε με ηρωίνη αυτές τις «αγορές», με την ίδια μεθοδολογία.
Οι πληροφορίες για τη δράση τους είχαν περιέλθει τον τελευταίο χρόνο στα αυτιά των αρμόδιων Αρχών, που αναζητούσαν τον «αδύναμο κρίκο» και τον κεντρικό πληροφοριοδότη. Οι διωκτικές αρχές διαπίστωσαν τις τμηματικές μεταφορές ποσοτήτων ηρωίνης από 50 έως και 500 κιλά προς Αλβανία, Σκόπια, Βέλγιο, Ολλανδία και Σουηδία, ενώ «έπιασαν» κάποιες από αυτές μεμονωμένα, χωρίς να κινήσουν τις υποψίες των αρχηγών του καρτέλ.
Σε προγενέστερο χρόνο όμως βρέθηκε και προσεγγίστηκε ο άνθρωπος που συγκέντρωνε τα χαρακτηριστικά εκείνου που θα γινόταν το «βαθύ λαρύγγι». Το πρόσωπο αυτό μίλησε με λεπτομέρειες για τη δράση του κυκλώματος, διαπραγματευόμενος για τον εαυτό του το μέγεθος της ποινής του και κυρίως το «σπάσιμο» της ενδεχόμενης ισόβιας κάθειρξης, αν δεν συνεργαζόταν.
Οι
αρμόδιες Αρχές αναζητούσαν τον «αδύναμο κρίκο» του καρτέλ. Είχαν
«πιάσει» μεμονωμένες ποσότητες από 50 προς 500 κιλά, χωρίς να
αντιληφθούν ότι «περιμένουν»
Το δρομολόγιο του λευκού θανάτου
Το παλιό δεξαμενόπλοιο του 1963, με σημαία Τόγκο, φαίνεται να φόρτωσε σταδιακά τους δύο τόνους ηρωίνης, ενώ βρισκόταν σε πλεύση. Στα τέλη Απριλίου βρισκόταν στο λιμάνι Σάρζα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και στις αρχές Μαΐου να είχε αποπλεύσει σε διεθνή ύδατα, μεταξύ Ομάν και Πακιστάν, όπου λάντζες φόρτωσαν τμηματικά την μεγάλη ποσότητα της ηρωίνης. Στη συνέχεια, ο καπετάνιος του «NOOR ONE» δήλωσε μηχανική βλάβη και στις 7 Ιουνίου έφτασε στο λιμάνι της Ελευσίνας με το αιτιολογικό της επισκευής. Γι αυτό, άλλωστε, βρισκόταν στην περιοχή της Βλήχας, κοντά σε ναυπηγείο.Από αυτό έφυγε η πρώτη «φουρνιά» των 1.130 κιλών ηρωίνης, μεταξύ 7 και 11 Ιουνίου, που βρέθηκαν στη βίλα της Φιλοθέης και στην αποθήκη στο Κορωπί. Το δεύτερο μέρος της ίδιας παρτίδας ηρωίνης, εντοπίστηκε από το λιμενικό σε παλιά ορνιθοτροφεία στη θέση Λαμπρικά Κορωπίου, χθες τα ξημερώματα. Πρόκειται για 986 κιλά και 600 γραμμάρια, συσκευασμένα σε 138 πακέτα.
Η έρευνα στο πλοίο, όπως ανέφερε ο καπετάνιος, ξεκίνησε με αφορμή την ποσότητα λαθραίου καυσίμου, που ανερχόταν σε 18 τόνους και για την οποία δεν υπήρχαν παραστατικά. Γι αυτό, πέραν της δικογραφίας για διακίνηση και εμπορία ναρκωτικών ουσιών, έχει σχηματισθεί και ξεχωριστή για λαθρεμπόριο καυσίμων.
Οι συγκεκριμένες μεταφορές της ηρωίνης από το δεξαμενόπλοιο προς τους αποθηκευτικούς χώρους και τη βίλα της Φιλοθέης έγιναν σε τρεις φάσεις. Οι δύο με φορτηγά μέσα σε πέλετ και η τρίτη με άλλα οχήματα.
Σύμφωνα με το λιμενικό, το πλήρωμα αποτελούνταν από 11 Ινδούς οι οποίοι συνελήφθησαν και κρατούνται. Για την ίδια υπόθεση συνελήφθησαν τρία άτομα, οι δύο Ελληνες. Πρόκειται για μια γυναίκα, 53 χρόνων, η οποία φέρεται ως εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρείας και έναν άνδρα, ο οποίος φέρεται να έχει βοηθήσει στη μεταφορά της ηρωίνης στην έπαυλη της Φιλοθέης.
Ο τρίτος άνδρας είναι από το Ιράν και προσπάθησε να παραλάβει το φορτηγό που είχε κατασχεθεί από πάρκινγκ στο Σχιστό, το οποίο είχε χρησιμοποιήσει για τη μεταφορά της ηρωίνης στα ορνιθοτροφεία του Κορωπίου.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πειραιά από όπου ζήτησαν και έλαβαν προθεσμία για να απολογηθούν.
thetoc.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου